Top of the page

Veelgestelde vragen


Hieronder een overzicht van de meest voorkomende vragen en het antwoord.
Staat wat u wilt weten er niet bij? Vraag het ons via de contact pagina,

Hoe vraag ik een account aan?


U bent nog geen zakelijke klant maar wil dat wel worden? 
Download het formulier 'Klant worden bij VRM' vul het formulier volledig in en mail dat naar verkoop@vrm.nl.
Wij controleren de gegevens en registreren u als klant. Vervolgens ontvangt u van ons de instructies om in te loggen.

Kan ik als particulier bij VRM een account aanvragen?


VRM levert alleen aan zakelijke klanten. Om die reden kunt u alleen op onze webshop bestellen nadat uw registratie is goedgekeurd of wanneer u al klant bent bij VRM.
Zonder KVK-nummer is het niet mogelijk om een account aan te vragen en te bestellen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?


Dit is afhankelijk van besteltijdstip, voorraad en bestemming.
Een overzicht kunt u vinden op de pagina levertijd.

Worden verzendkosten in rekening gebracht?


Afhankelijk van de orderwaarde, aard van de zending en de bestemming worden verzendkosten in rekening gebracht.
Een overzicht kunt u terugvinden op de pagina verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?


Zolang u de verzendmelding (e-mail) van uw bestelling nog niet heeft ontvangen is wijzigen mogelijk. Na deze verzendmelding is wijzigen niet meer mogelijk.
Voor speciaal bestelde of maatwerk artikelen zal per geval bekeken moeten worden of wijziging nog mogelijk is.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?


Zolang u de verzendmelding (e-mail) van uw bestelling nog niet heeft ontvangen is annuleren mogelijk. Na deze verzendmelding is wijzigen niet meer mogelijk.
Er zal een afspraak gemaakt moeten worden om de zending retour te halen. De kosten van de retourzending worden aan u doorberekend.
Voor speciaal bestelde of maatwerk artikelen zal per geval bekeken moeten worden of annulering nog mogelijk is.

Worden verzendkosten berekend voor een nalevering?


Helaas hadden wij niet alle door u bestelde artikelen op voorraad en er is een nalevering ontstaan.
Voor de artikelen die nageleverd worden, worden door VRM geen verzendkosten in rekening gebracht.

Ik wil een artikel bestellen maar kan het op de website niet vinden.


Met gebruik van de zoekbalk bovenaan het scherm zult u de meeste artikelen kunnen vinden. Als dat niet het geval is probeer dan eerst een andere (minder specifieke) term. Ook een deel van de omschrijving zal resultaten opleveren.
Alles geprobeerd en niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op. Wellicht hebben we het artikel toch of kunnen wij het voor u bestellen.

Ik wil graag eerst een offerte opvragen.


Dat is mogelijk. Zoek de gewenste artikelen bij elkaar in de winkelwagen en kies 'offerte aanvragen' in plaats van 'afrekenen' bij de winkelwagen. 
De offerte is uiteraard geheel vrijblijvend en verplicht tot niets.