Veel gestelde vragen
Worden verzendkosten in rekening gebracht?
Afhankelijk van de orderwaarde, aard van de zending en de bestemming worden verzendkosten in rekening gebracht.
Een overzicht kunt u terugvinden op de pagina verzendkosten.
Een overzicht kunt u terugvinden op de pagina verzendkosten.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Dit is afhankelijk van besteltijdstip, voorraad en bestemming.
Een overzicht kunt u vinden op de pagina levertijd.
Een overzicht kunt u vinden op de pagina levertijd.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zolang u de verzendmelding (e-mail) van uw bestelling nog niet heeft ontvangen is wijzigen mogelijk. Na deze verzendmelding is wijzigen niet meer mogelijk.
Voor speciaal bestelde of maatwerk artikelen zal per geval bekeken moeten worden wijziging nog mogelijk is.
Voor speciaal bestelde of maatwerk artikelen zal per geval bekeken moeten worden wijziging nog mogelijk is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang u de verzendmelding (e-mail) van uw bestelling nog niet heeft ontvangen is annuleren mogelijk. Na deze verzendmelding is wijzigen niet meer mogelijk.
Er zal een afspraak gemaakt moeten worden om de zending retour te halen. De kosten van de retourzending worden doorberekend.
Voor speciaal bestelde of maatwerk artikelen zal per geval bekeken moeten worden annulering nog mogelijk is.
Er zal een afspraak gemaakt moeten worden om de zending retour te halen. De kosten van de retourzending worden doorberekend.
Voor speciaal bestelde of maatwerk artikelen zal per geval bekeken moeten worden annulering nog mogelijk is.
Worden verzendkosten berekend voor een nalevering?
Helaas hadden wij niet alle door u bestelde artikelen op voorraad en er is een nalevering ontstaan.
Voor de artikelen die nageleverd worden, worden voor VRM geen verzendkosten in rekening gebracht.
Voor de artikelen die nageleverd worden, worden voor VRM geen verzendkosten in rekening gebracht.
Ik wil een artikel bestellen maar kan het op de website niet vinden?
Met gebruik van de zoekbalk bovenaan het scherm zult u de meeste artikelen kunnen vinden. Als dat niet het geval is probeer da eerst een andere (minder specifieke) term. ook een deel van de omschrijving zal resultaten opleveren.
Alles geprobeerd en niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op. Wellicht hebben we het artikel toch of kunnen wij het voor u bestellen.
Alles geprobeerd en niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op. Wellicht hebben we het artikel toch of kunnen wij het voor u bestellen.
Kan ik eerst een offerte ontvangen voordat ik definitief bestel?
Dat is mogelijk. Zoek de gewenste artikelen bij elkaar en kies 'offerte aanvragen' in plaats van bestellen. De offerte is uiteraard geheel vrijblijvend en verplicht tot niets.
Kan ik als particulier bij VRM bestellen?
Verkoop aan particulieren doen wij alleen via onze winkel tegen PIN betaling.
Kijk op de contactpagina voor het adres en openingstijden.
Kijk op de contactpagina voor het adres en openingstijden.